2010. április 4., vasárnap

Body Blitz Workout


Időtartam: 80 perc


Eszközök: kézi súlyzó, torna szőnyeg

Edző: Hannah Waterman és két társa

Nyelv:
Angol

Jellege: Kardió, és erősítő is.


Vélemény: Az edzés több részre tagolható, így nem kell feltétlenül egyszerre megcsinálni a 80 percnyi mozgást. Az elején Hanna beszél fogyásának történetéről pár percben és bemutatja társait, aminek azért van jelentősége mert egyikük, az edzője vezeti tulajdonképpen a tornát. Az első rész kb 20 perces. Ez egy kardió rész. Bemelegítéssel kezdődik, ami leginkább walk erobikra emlékeztető lépés gyakorlatokból és karmunkából áll. A bemelegítést is kardió rész követi. Futó gyakorlatok, ugrások, ugrókötelezés imitálása. Mindez tempóváltásokkal, de többnyire gyors tempóban, ami elég fárasztó. Nincsenek magas ismétlés számok, viszont visszatérnek a már megismert gyakorlatok. Minden blokkra jellemző a kétszeri ismétlés, vagyis köredzés jellegű. Az is jellemző minden blokkra, hogy a végén van egy kis talajgyakorlat. Itt főleg karizom erősítés van, mellső, hátsó és oldalsó fekvő támasz, kevésbé edzetteknek könnyítéssel. Nagyjából 10 perces részekre tagolható. A második blokk a box. Itt többnyire ütések, rúgások vannak, igen intenzív tempóban. A gyakorlatok technikailag nem nehezek, viszont tempója miatt fizikailag eléggé fárasztó, jó állóképességet igényel. A talajgyakorlat ennél a résznél a hasizom erősítésre koncentrál, ez mondjuk lehetne szerintem kicsit több is. Kárpótolva lettem viszont ez ügyben a harmadik blokkban, ahol több volt a talajgyakorlat és a hasizom erősítés is. Itt már minden testrész átmozgatása sorra került, mondhatni ez egy általános testedzés, sőt súlyzó használatával nehezítették a gyakorlatokat. A kis csapat végig jókedvű, szimpatikus, nekem tetszett ez a lemez.

1 megjegyzés:

Ziz. írta...

uhh, mondjuk ha tényleg ezzel fogyott le annyira, mint a borítón látható...
elég durva a változás