2012. augusztus 21., kedd

Jillian Michaels - Body Revolution Workout 8

Időtartam: 34 perc
Eszközök: gumikötél, kézisúlyzók
Edző: Jillian Michaels
Sorozat/produkció: Body Revolution, Gaiam
Nyelv: angol
Jellege: köredzés, erősítő, alakformáló

Vélemény: A második fázis utolsó két heti tornája. 
Jillian rögtön a videó elején bemutatja az egyik lányon, hogy melyik testrészeket fogja érinteni ez az edzés.
A 3 perces bemelegítés a következő gyakorlatokból áll: térdfelhúzások oldalra könyökérintéssel, kobra póz többször, hason fekve ellentétes láb és kar emelgetése, fekvő helyzetből támadóállásba ugrás, gumikötéllel jobbra-balra 2-2 lépkedés, majd ismét hason fekvő helyzetből támadóállás.
Az első kör gyakorlatai: evezés guggolásban, háton fekve csípő megemelése és a súlyzók magastartásból előre emelése (haladók egyik lábukat megemelhetik), gumikötéllel felhúzások vállig, előrehajolás súlyzóval és visszaérkezéskor bicepszgyakorlat, kardió: helybenfutás, közben bicepszgyakorlat súlyzóval.
A második kör gyakorlatai: kitörés előre-hátra és súlyzóval karhajlítás, háton fekve gumikötél ráakasztása egyik lábra és csípőemelgetés, első gyakorlat másik lábbal, második gyakorlat másik lábbal, kardió: ugrókötelezés súlyzóval.
A harmadik kör gyakorlatai: oldalemelések crescent pózban (elöl lévő láb hajlítva, másik nyújtva), egy lábon állva karok magastartásban súlyzóval előredőlés, másik láb kinyújtása, és ezt a pózt kell tartani, első gyakorlat másik lábbal, második gyakorlat másik lábbal, kardió: rocksztár ugrások (magasra ugrás).
A negyedik kör gyakorlatai: súlyzót nyakra kell tenni és előredőlve tartani, kitörések oldalra és keresztbe súlyzókkal, gumikötél beakasztása a lábakra és biciklizés, második gyakorlat másik lábbal, kardió: futkosás jobbra-balra talajérintéssel.
A nyújtás 1 percnél egy picikét több, és megnyújtja a lábakat, karokat, nem sikerült valami jól, mert ez lett a legrövidebb az összes videóihoz képest, érdemes hosszabítani még nyújtógyakorlatokkal.
Jillian egy picikét nehezített a gyakorlatokon, összetettebbek lettek, az első két kör kardióját már súlyzókkal nehezíti, az izzadás most már garantált, főleg, ha a súlyzók nagyságán is emelünk.
A torna főleg a hát, bicepsz, fenék, has izmait veszi igénybe.
A zene itt olyan (talán ugyanaz?), mint a cardio 1 és a workout 5 zenéje, vannak részek kb. a második kör körül, ahol egészen kellemes és egyből nagyobb kedvvel mozogtam rá.

Nincsenek megjegyzések: