2012. július 9., hétfő

Jillian Michaels - Body Revolution Cardio 1

Időtartam: 26 perc
Eszközök: eszköz nélkül
Edző: Jillian Michaels
Sorozat/produkció: Body Revolution, Gaiam
Nyelv: angol
Jellege: kardió, köredzés

 Vélemény: Elég könnyűre és rövidre sikeredett ez a kardió videó, kezdők is bátran hozzáláthatnak. Kicsit bosszantó, hogy rögtön belecsapunk a lecsóba, és bemelegítés nélkül kezdjük, ezért javaslom, hogy pár bemelegítő gyakorlatot mindenki végezzen előtte.
A torna nyolc gyakorlatból áll és ezt ismételjük még kétszer. A gyakorlatok a következők: magas térdemeléses helyben járás, taposás, boxolás, helyben futás, running man - váltott-, nyújtott lábú ugrálás és ellentétes kar emelkedik, speed bag - kezünkkel kőrözünk testünk előtt, mintha egy kis zsákot boxolnánk, váltott lábú ugrálás és közben karkörzés előre, suicide - szaladgálás jobbra-balra talajérintéssel.
A nyújtás 2 perces, a láb és a törzs nyújtásából áll.
A zene egész jó, az előző videókhoz képest mindenképpen.
Kissé csalódott voltam a bemelegítés hiánya és a videó rövidsége miatt is, ráadásul meg sem izzadtam. Haladóknak érdemes duplázni ebből a videóból, én is azt tettem.
Ha a videó hosszabb lett volna, az én mesém is tovább tartott volna...

Nincsenek megjegyzések: