2009. április 2., csütörtök

Tamilee Webb - Tight on Time - Hot spots

Tamilee Webb - Tight on Time - Hot spots

Időtartam: 40 perc
- Bemelegítés: 3,5 perc
- Hasizom: 10 perc
- Lábak: 10 perc
- Kar-váll: 10 perc
- Nyújtás: 5,5 perc
Eszközök:
- polifoam, törölköző
- kézisúlyzó
Oktató: Tamilee Webb
Nyelv: angol
Jellege: könnyű erősítő edzés

Vélemény: első kipróbálásra tetszett, habár mára nem kellett volna light-os tornát beszúrnom, de legalább kipróbáltam egy újat. Amikor nincs erőnk komolyabb edzésre, azokra a napokra kifejezetten jó, megment a "na sem mozogtam semmit" érzéstől és jobb, mintha csak ültünk és ettünk volna.
Nagyobb súlyokkal esetleg lehet nehezíteni, de akkor is egy gyors torna marad, időhiányos napokra is tökéletes.
Nincs nagy helyigénye, nincs ugrálás (ami esetleg az alattunk lakót zavarna)
Látvány: nekem fontos, hogy színes legyen a videó, ennek az igénynek megfelel, persze láttam már jobbat is, de ha valaki egymaga tornázik a videón, akkor ez tökéletes eredmény.






Nincsenek megjegyzések: