2009. május 29., péntek

Leslie Sansone - 4 fast miles




Időtartam: 45 perc

Eszközök: kényelmes cipő, víz, törölköző

Edző: Leslie Sansone

Nyelv: angol

Jellege: zsírégető
Vélemény:
Még nem sok LS anyaggal találkoztam, de ez nálam tuti befutó. Már sokszor visszatértem hozzá és fogok is még. Végtelenül egyszerű az egész, csak gyalogolni kell, néha kocogni - de aki nem akar, annak nem kötelező. Rövid felvezető helybenjárás után hamarosan nekivágunk a picit intenzívebb gyaloglásnak. Majd jön (azt hiszem három vagy négy szakaszban) pár intervall-kör, vagyis felturbózott gyaloglás, pulzusszám-emelés, majd csökkentett intenzitás és újra növelés. Sok benne a lábemelés, ami dolgoztatja a hasizmokat is.
A végén van levezető kör, amikor Leslie bemutat mindenkit a csoportból. Utána rövid nyújtás. Én mindig hozzáteszek még maszekban pár plusz nyújtógyakorlatot, de alapjáraton megfelelő az is, amit tőle kapunk.
Tudom furcsán hangzik pont egy torna kapcsán ilyet említeni, de menet közben időnként rámtör egyfajta meghatottság-érzés, egyfajta hála. Nem irántuk, önmagam iránt és önmagammal kapcsolatosan. Ez független attól, hogy Leslie miket mond, teljesen más időpontokban változó intenzitással jönnek elő ezek az érzések. És megfigyeltem, hogy csak ennél a videónál van így... de nem ez az oka valójában, hogy visszatérek ehhez az anyaghoz újra és újra. Egyszerűen csak fantasztikusan megizzaszt.
Mindig, amikor megteszünk egy-egy mérföldet, feljön egy felirat értesítésképp. És az elejétől kezdve van egy visszaszámláló óra is. Ez is tetszik.
Végig vidám a hangulat, jó a tempó, semmi bonyolultság, mégis a végén csorog a hátamon a víz.
Túlsúlyosoknak, fogyózóknak, méregtelenítőknek, nem teljesen kezdőknek és újrakezdőknek is tökéletes. Azért aki már régen nem mozgott, inkább egy kisebb mérföldszámú Leslie-anyaggal próbálkozzon.
Összegzés: Imádom! :) Határozottan benne van az első 10-ben.

4 megjegyzés:

Noémi írta...

hú, ez jó kis kedvcsináló volt - a végén még kipróbálom én is

Vaczila írta...

Nekem egyik szívem csücske ez a lemez. Nem csak a mozgásanyagát szeretem nagyon, hanem azt is, hogy olyan vidám a csapat. Leslie mindig derűs, és bár a poénjait nem értem mert nem beszélem a nyelvet, lerí róluk a jókedv, ami átragad az otthon tornázóra is. Ez pedig fontos szempont nálam, hogy ne unalommal, az órát nézegetve tornázzak végig egy lemezt hanem úgy, hogy szinte repül közben az idő.

lilith írta...

nekem holnapra van ez a program tervben:
Walk Away the Pounds with Leslie Sansone - 4 Mile - Super Challenge (59 min
Nem tudom, hogy ez ugyan az e mint ami a leirásban van, de majd meglátjuk :)
Ja akinek van némi fölös ideje segíthetne nekem néhány jó tanáccsal. Vezetek egy blogot a tornázásokról, amiket megcsináltam eddig. Aki tapasztaltabb az ilyesmiben segíthetne, hogy mi lenne még jó. Köszönöm.
http://back2fit-lilith.blogspot.com/

puddin írta...

Én ma próbáltam ki, és pont ugyanazt tapasztaltam, amit te. Tuti, nem a szövegtől érzem azt az érzést, mert sokszor nem értem mit mond :D Nagyon jó kis anyag, ezt fogom ezután csinálni cardio edzés gyanánt :)