2010. március 20., szombat

Skinny Sculpt - Ellen Barrett

Időtartam: 45 perc

Bemelegítés, gyakorlatok állásban, gyakorlatok a földön, levezetés

Eszközök: könnyű kézi súlyzó, matrac

Edző: Ellen Barrett

Sorozat/produkció:  Ellen Barrett Studio
Nyelv: angol
Jellege: erősítő, valamennyire zsírégető is


Vélemény:
Ez az első Ellen Barrett videó, amit kipróbáltam. Összességében egészen jónak találtam, egészen jól megizzadtam és el is fáradtam. 
Nagy mozdulatokkal dolgozik, a bemelegítés után könnyű súlyzókat is használva edzi legtöbb esetben egyszerre a felső- és alsótestet is. Térdhajlításokat, pliéket, kitöréseket kombinál karmozdulatokkal és lépegetésekkel az első részben, majd a talajon gyakorlatozunk. Nagyon tetszett benne, hogy folyamatosan használni kell a törzsizmokat végig a torna alatt, a második részben pedig kimondottan derék és az oldalsó izmok erősítésére koncentrál, és nem marad ki a hátizom-fejlesztés sem a gyakorlatsorból. Akinek rossz a térde, az esetleg érezheti a torna közben, de az egészet tekintve elég kímélő, és ugrálás sincsen benne. Ráadásul minden gyakorlatnál van lehetőségünk a könnyített változatot végezni, ha arra van szükségünk. 
A videó végén nyújtásokkal vezeti le a gyakorlatokat.

Egy stabil, közepes esősségű torna, éppen elegendő hosszú egy teljes edzéshez, és nagy előnye, hogy olyan területeket edz, amik gyakran kimaradnak egy hagyományos edzés alatt. Az erősítő gyakorlatok legtöbb esetben egyben nyújtások is, ezzel érhetjük el, hogy karcsú és rugalmas izomzatot építsünk. 
Kicsit furának találtam, hogy Ellen teljes esti sminkben tornázik, de a kedvessége és a kellemes stílusa hamar feledteti ezt a kis színpadiasságot. Ajánlom olyan napokra, amikor nyújtást és erősítést szeretnénk kombinálni, vagy éppen a törzsizmokat akarjuk megedzeni.Aki szereti a pilates tornákat de egy kicsit dinamikus gyakorlatsorra vágyik, annak bizonyosan nagyon fog tetszeni.
 

Nincsenek megjegyzések: