2011. január 15., szombat

Pump It Up 2011 - Body Burn Workout


Időtartam: 90 perc
Eszközök: matrac
Edző: Gareth Walker
Sorozat/produkció: Ministry of Sound Pump It Up
Nyelv: angol
Jellege: kardió, táncos-aerobik

Vélemény: Aki szeret táncolni az biztos szeretni fogja ezt a videót, nekem elsőre kicsit kudarcélményem volt, mert a koreográfiát nem tudtam a videó minden részében követni. A videó 7 részből áll, minden rész után van egy rövid nyújtás.
Az első 10 perces rész a Warm Up - táncos bemelegítés, már ott sem sikerült elsőre követni a koreográfiát, sokszor improvizálnom kellett a mozgást, gondoltam arra is, hogy kikapcsolom, de annyira tetszett a zene, hogy nem hagytam abba.
A 12 perces második rész a Tone - aerobikos, erősítő gyakorlatokból áll, itt már legalább sikerélményem volt, és tudtam követni. Guggolások, kitörések kerülnek előtérbe.
A harmadik rész 15 perces, a Move It Shake It - ismét egy táncos rész, egy kicsit jobban ment, mert rájöttem, ha a lányokat figyelem nem az edzőt, akkor ügyesebb vagyok és nem keveredek bele annyira. Gareth bemutatta a következő gyakorlatot, de a lányok még az előzőre mozogtak és az kissé zavaró volt számomra.
A negyedik rész szintén 15 perces, a Pop It Lock It - táncos rész ez is, a koreográfiát apránként betanuljuk, majd összekötjük, mint az előző részeknél. Ennél a résznél megint összevissza kapálóztam, mert a figyelmem és a koncentrálóképességem csökkent és elkezdtem figyelni melyik csajnak van a legjobb mozgása, (talán a sötétebb szőkének?). Szóval vártam, hogy vége legyen, de a zene szuper és nem adtam fel.
Ötödik 15 perces rész a Burn It Lose It - aerobikos, kickboxos, és ugrálós, ezt egész jól tudtam követni, tetszett. Egyik csaj bemutatta a könnyített verziót, ugrálás helyett lépkedett.
A hatodik rész 12 percig tart, a Legs Bums and Tums - inkább a hasizomgyakorlatokról szól. Kicsit érinti a popsi részt is, néhány fekvőtámasz, de a címből nem gondoltam volna, hogy a hasprések lesznek túlsúlyban. A végén hátizomgyakorlat van. Ez a rész tetszett, és ezt abszolút sikerült keveredés nélkül végigmozogni.
A hetedik és egyben utolsó rész 8 perces , a Stretch - nyújtás, minden izmunkat megnyújtjuk.
Tetszik ebben a videóban, hogy minden rész végén van egy kis nyújtás, és a legvégén a hosszabb. A zene pedig nagyon tetszik az egészben, fantasztikusan jó. Felnyitotta a szemem ez a táncos koreográfiás lemez, hogy van még miben fejlődni, és gyakorolni kell, hogy hatékonyan tudjak erre edzeni. Sokaknak biztos elveszi a kedvét a koreográfia miatt, de néha ilyenekre is kell mozogni, egy kicsit hátha javítunk a mozgáskoordinációnkon. Minden izmot megmozgat, nekem enyhe izzadásban lett részem, talán az ötödik résznél volt a legintenzívebb. Biztos jobban megizzaszt, ha már az összes koreográfiát rendesen elsajátítottuk.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Áááááá.Ezt én is megszereztem már és ki akartam próbálni, de mindig fontosabb dolgom volt (erősíteni, állóképességet növelni és nem táncizni)... Úgyhogy most jól beelőztél és irigykedem, hogy te már megcsináltad.

Vandy írta...

Kíváncsian várom, hogy Te mit szólsz hozzá! Neked biztosan jobban mennek a koreografált táncos tornák! Állóképességet ezzel is lehet szerintem növelni, főleg ha már simán megy a koreográfia.

Névtelen írta...

Na mostmár To Do listát kell írnom... annyi mindent ki szeretnék próbálni.