2009. június 17., szerda

Béres Alexandra - Menni fog!


Béres Alexandra- Menni fog

Időtartam:
60 perc
Bemelegítés+vádli: 8 perc
Comb/láb: 13 perc
Popsi: 6 perc
Hát: 3 perc
Kölső/belső comb: 5 perc
Kar/mell: 7 perc
Has: 6 perc
Levezetés: 7 perc

Eszközök: matrac, kézi súlyzó
Edző: Béres Alexandra
Nyelv: magyar
Jellege: erősítő, zsírégető, kondicionáló
Vélemény:
Személy szerint nagyon nagyon szeretem Béres Alexandrát, és igencsak elismerem azt, amit ő csinál. Lehet emiatt talán nem lesz annyira objektív a véleményem, de azt hiszem, hogy minden szubjektivitást mellőzve is azt mondhatom, hogy ez egy jól sikerült DVD.
A bemelegítés fokozatosan épül fel, észrevétlenül jövünk bele a gyakorlatba. Minden egyes testrészünket megmozgatja egy kicsit, még fel sem eszméltünk, máris megjelennek az első izzadság cseppek és máris 'nyakig' benne vagyunk a vádligyakorlatokban.
A bemelegítés után a comb/láb edzése következik. Itt főleg guggolások, kitörések vannak, nem kifejezetten térdkímélő, de egy kis odafigyeléssel kiküszöbölhető. Akinek nagyon érzékeny a térde az ennek a résznek a végén lévő részeket lassabban végezze vagy hagyja ki, itt ugyanis gyorsan váltogatja a kitöréseket. A combot alaposan átmozgatja, elülső izmokat és a hátsót is.

A következő rész talajon folytatódik, keményen megdolgoztatja a popsit is, klasszikus négykézláb lábemelgetéssel. Innen jön egy egészen jó kis hát erősítés, majd egy rövidebb comb szakasz, ahol a külső és belső comb izmokat dolgoztatjuk meg.

Felsőtest és kar sem maradhat ki, részben kézisúlyzók segítségével, részben egy lendületesebb, "trükkös" tricepszerősítéssel, majd néhány mellizom gyakorlattal. Ha mindezt átvészeltük, már csak a has edzése marad, ami szintén egy tisztességes rész, alaposan átmozgatja a has minden részét. A levezetés ezután már igazi felüdülés.

Egy általános, a test tényleg minden pontját jól átmozgató gyakorlatsor. Pont elég ismétlés van ahhoz, hogy jól megizzadjunk és elfáradjunk, de nem annyira sok, hogy elmenjen a kedvünk az egésztől. Alexandra végig kedvesen bíztat, mindig tudja az ember, mennyi van még hátra, kicsit küzdelmes de egyben motiváló edzés is. Ráadásul mivel az elején a combgyakorlatokkal jól lendületbe hoz, és ez nagyjából a talajgyakorlatoknál is megmarad, és még amiatt, hogy a torna egy egész óráig tart, biztosak lehetünk benne, hogy a formálódás mellett zsírt is égetünk.

A videón extra far gyakorlat is van a bevállalósoknak (én elég edzett vagyok, de még nem éreztem, hogy szükségem lenne rá a normál gyakorlatokon felül), extra nyújtás a végén, plusz a DVD-n található étkezési tanácsadás plusz receptek (egész jópofa, annak ellenére, hogy - valljuk be - reklámról van szó), és természetesen a szokásos edzéstervi tippek, hogy hogyan és milyen gyakran tornázzunk.

Csak hogy kritikát is írjak, el kell mondanom, hogy a nyújtás része még az extra nyújtással sem igazán egy csúcs, az edzés közben sem nyújtja meg igazán alaposan az egyes testrészeket a gyakorlatok után. Tehát aki nagyon tart az izomláztól, vagy kimondottan szeret nyújtani, beiktathat magától egy kis extrát belőle.

Nekem ez az egyik legkedvesebb anyagom az Alexandrától, úgy gondolom, bőven megérte a DVD az árát. Mindenkinek szívből ajánlom, egy általános, alapos edzés. Ráadásul nekem kimondottan plusz , hogy Szandi végre nem csak csont és bőr és izom rajta - nekem néha a maradék önbizalmam is elszállt egyik másik régebbi videóján, ahol nagyon-nagyon szálkás volt...

3 megjegyzés:

Nóri írta...

igazából nekem annyira nem tetszik, régebben próbáltam ki, de nem is vettem elő többször, pedig a legelső videóm amire elkezdtem tornázni az a vitalitas volt de azóta egy anyaggal se tudta felülmúlni, az a bajom vele hogy csak átmozgatja az izmokat, szinte le se izzadtam, persze tudom nemcsak ezért kell mozogni..., ezért is nem töröltem még, mert sok gyakorlat van a hát és gerinc részre, ami sok ülés után nagyon jól esik, aki most kezdi el a mozgást annak nagyon jó, erősíti az izmokat, az állóképességet, az akaraterőt, de én még a vitalitast is 1hónap után megszoktam és már nem formálódott tovább a testem, viszont valahol el kell kezdeni és ez arra a legjobb anyag, de nem hiszem hogy csakugy potyognak tőle a kilók

Névtelen írta...

Én nagyon szeretem ezt a videót, ez volt az első próbálkozásom a mindennapos mozgás bevezetésére és bevált, nagy sikerélményt adott, hogy elsőre is végig tudtam csinálni.Ugyanakkor kellően megdolgoztatott és rendesen le is izzasztott. Kezdőknek és nem túl gyakran tornázóknak is ideális. Én most is gyakran előveszem, főleg, ha valami miatt(betegség, vizsgaidőszak...) nem tudok rendszeresen mozogni, vagy csak fáradtabb vagyok. Mindenkinek csak ajánlani tudom, viszont egy kis plussz nyújtás tényleg nem árt mellé.

Névtelen írta...

Nekem nagyon beváltak Alexandra tornái.Mégha nem is indulnak meg a kilók 1 hónap után ne várj csodát.Lassan 3 hónapja edzek heti 4x Szandi Dvd-re és 5 kilótól sikerült megszabadulnom úgy,hogy ugyan úgy étkezem,mint előtte.Hajrá Menni fog