2009. június 3., szerda

Rockin' Body - Shaun T's Dance Party

Időtartam: 45 perc

Edző: Shaun T
Nyelv: angol

Jellege: koreografált zsírégető

Vélemény:
Tulajdonképpen nem rossz...
Egy 10-es skálán úgy az 5-öst üti meg nálam. Ha el tudnám viselni ShaunT hangját is, akkor felmenne egész 7-ig is a listán :)

Már korábban is beletekertem az anyagba és most is végigpörgettem kezdés előtt. A gyakorlatok, a zenék jók, ShaunT is láthatóan tud hangulatot csinálni. Az amerikaiaknak legalábbis... Erre a stílusra én nem vagyok annyira vevő. Végig dumál, be nem áll a szája és minden harmadik mondatában elmondja a nevét is tipikus amerikai módra. Így ez mindig visszatartott attól, hogy kipróbáljam ezt az anyagot. De megtudtam, hogy a lejátszómnak van egy olyan képessége, hogy leveszi a hangot és a zenei aláfestést meghagyja. Na eljött a pillanat, hogy kipróbáljam. ShaunT bocsi, le lettél keverve :)))
Igaz, kompromisszumot kellett kötnöm, mert a hangja levételével a zene nagy része is veszett (nem tökéletes a technika még), de az alapritmusok némi space-alien hangzással azért megmaradtak :) Evvel megelégedtem.

Az anyag tényleg jó egyébként. Fenttartja a pulzusszámot végig és sokat variálja a mozgásokat, aztán összeköti őket egy koreográfiává végül. Aki szereti a táncos tornákat, ezt is szeretni fogja. Feltéve ha elviseli ShaunT benyögéseit: ahh-uuuh, yeaaah, "I ShaunT'll make you move" bekiabálásait...
Amúgy jól felvezeti mindig a következő mozgásokat, elég jól követhető a koreó úgy általában.

Az nem tetszett, hogy némelyikből csak kettőt-kettőt csinál, míg a többiből esetleg 4-et. Így egy picit bonyolódik a követhetőség, de nem gond, csináltam ami épp eszembe jutott, aztán újra bekapcsolódtam. Funky és Groove mozgások főként.
Izzadtam, de nem fáradtam el túlzottan. Mondhatnám azt is, hogy azért nem, mert annyira kellett figyelni a következő betanulandó mozgásra, hogy nem vettem észre a fáradtságot. De azért ez csak félig igaz. Ha rutinosabb vagyok, akkor még kevésbé fáradok el rá. Mindenesetre egy vidám anyag, ami azért megmozgat. Mondjuk aki rutinosabb funky-s, az tán még nagyobb erőbedobással táncolja végig és akkor jobban fáraszt egy kicsivel.
Van egy rövid bemelegítő szakasz az elején és van egy rövid levezető a végén. Minimál nyújtás van hozzácsapva.
Még egy megjegyzés. Ez nem magára a mozgásra vonatkozik. Ez inkább az amerikai furcsa stílusra. Egy színpadon táncolnak-mozognak ShaunT és a résztvevők (akik láthatóan álmukból keltve is tudják végig a koreográfiát). És van óriási közönség egy színházteremben, akik ÜLVE nézik végig az egészet. És tapsolnak, ujjonganak menet közben. És elképesztő lelkesedésbe kezdenek, ha egy fokkal bonyolultabb mozgást kell végezni, mint a térdemelés...
Ettől az egész felállástól nekem csak nagy kérdőjelek jelentek meg a fejemben .. ?????????
Egy koncertet sem ülve néz meg az ember általában (kivéve tán a klasszikusokat :) ), de egy fitnesz-anyagot???? Persze gondolom kellett a hangulathoz meg minden... de akkor is. Bocs, lehet csak én akadok fent ilyen amerikai óvódás megközelítéseken, vagy túlságosan átlátok már azon, hogy mivel akarják manipulálni az embereket - most épp arra, hogy elhigyjék ShaunT egy bazi menő figura és elképesztő jó órákat tart és ő a sztár...
Nos, én az alapján hozok meg egy véleményt, hogy milyen órát tart, nem az alapján,hogy milyen körülötte a csomagolás.
Ugyanakkor látom,hogy a srác elemében van és tényleg jól csinálja a dolgát.
Asszem egyszerűen csak nem elég amerikai a felfogásom :))))))))
(nem is lesz az :) )
Összegzés: igazán szeretném ezt az anyagot, ha az aktuális sztár nem nyögné végig.

4 megjegyzés:

Fre írta...

Az amerikai blabla nekem sem jön be, de Shaun hangja igen!

Bernadette írta...

Tekintve, hogy Shaun T egy Hip-hop feka srác, a benyögések éppen úgy hozzátartoznak, mint Béres Alexandrához a buta arc, vagy Rékához az ostoba beszólások :-). És ha tényleg akkora lendülettel csinálod, ahogy kell, hidd el, hogy elfáradsz. Bár a Rockin body anyagai inkább a parasztvakítás kategória, hiszen ez valóban egy dance party ,de ebben a szürkeségben kifejezetten vidító. Ha nem fáradtál el eléggé, próbáld ki az Insanity-t.

Zita HD írta...

Alexandrának nincs is buta arca :-)))))

N írta...

Szia ezt a beszédhangos eltüntetést hogy sikerült megoldani? Melyik lejátszóval? Köszi!