2009. június 3., szerda

Dance off the inches - Tummy Tone party















Időtartam: 39 perc (30 perc munka)
Eszközök: matrac
Edző: Marie Forleo
Nyelv: angol
Jellege: táncos

Vélemény:
Címszavakban: könnyed, térdsanyargató, kellemes.

Az elején van egy "eligazítás", hogy jobban érthetőek legyenek a lépések.
Ezt én átugrottam, de nem tűnt fel a hiánya. A lépések nagyon könnyen megtanulhatóak.
Marie egy igazi tünemény!! Szerintem gyönyörű is! Szép arca van, szép haja, szép teste, kedves hangja. Ha fiú lennék, odalennék érte :)
De mivel lány vagyok inkább arra figyeltem, hogy mit is kell csinálni. Ugyanakkor azt kell mondjam bizony sokkal jobban esik egy ilyen lányt nézni aki vezeti az órát mint egy túlizmosodott, nőiességét erősen veszítőben lévő nőt (láttam már ilyet táncos anyagban nem is egyet).
Marie-nak rendkívül jó tulajdonsága még, hogy nagyon egyszerűvé tudja tenni a magyarázatokat, könnyűvé a lépéseket. Végig beszél, de ShaunT-vel ellentétben ez kifejezetten kellemes. Bíztat, viccelődik. Semmit sem visz túlzásba. Megfelelő időben szól a váltásoknál, ötletesen vezeti be a lépéseket, semmi sincs túlbonyolítva, ugyanakkor nem unalmas az anyag.
Az első rövid bemelegítés után rövid koreográfiákat rakunk össze, majd a végén 10 perc hasizmozás van a talajon nem a szokványos hasizmozós gyakorlatokkal.
A zene is egész kellemes. Valahogy egy egésszé símul össze Marie hangja, a zene, a mozgások, a ritmusok. Olyan mint egy tökéletesen elkészített koktél :)

Funky, latin, merengue alaplépésekből állnak össze a rövid koreográfia-részek.
Valahogy nem izzadtam meg itt sem. Mondjuk 30 perc nem egy hosszú idő. (Rögtön a Rockin' Body anyag után csináltam meg, de nemigen fáradtam el.)
A lazy-merengue nevű lépés viszont leamortizálta a térdeimet egy kissé. De túlélhető :)

Összegzés: Tetszett, máskor is előveszem ha könnyed mozgásra vágyom. Azt hiszem ez pont ideális 30 perc egy menstruációs időszakra is, amikor az ember nem akar tespedni, de semmi nehézségre nem is vágyik.
A kezdők, akik kedvelik a táncokat szintén szeretni fogják ezt az anyagot.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most szereztem meg ezt a vidit, annyira kiváncsi vagyok rá :)